Nyt netværkshus i Gellerup er nu indviet
Røde Kors Aarhus’ nyrenoverede netværkshus i Brabrand er nu officielt indviet. Det skete d. 10. juni med klipning af det røde bånd og åbent hus for områdets beboere.
Netværkshuset danner rammen om fællesskab, aktiviteter og støtte, og med de nye faciliteter er der nu plads til endnu flere. Hver uge samler huset allerede flere hundrede mennesker, og behovet for sociale fællesskaber er stigende.
Salling Fondene har støttet renoveringen med 1,7 millioner kroner, så Røde Kors Aarhus fremadrettet kan styrke indsatsen og tilbyde netværk og støtte til endnu flere i området.